جدیدترین مرورگرهای وب

دانلود آخرین نسخه مرورگرهای وب

جدیدترین مرورگرهای وب

دانلود آخرین نسخه مرورگرهای وب

خرید بک لینک دائمی و ارزان

۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ممکن است اینترنت اکسپلورر به خاطر سابقه بد این مرورگر در نسخه های قدیمی در میان توسعه دهندگان طرفداران زیادی نداشته باشد. اما جالب است بدانید که استفاده از این مرورگر در طی ماه های گذشته 4 درصد افزایش یافته است و مهرماه شاهد جهش بزرگی در بازار تمامی مرورگر ها بود. حال سوال اینجاست که آیا روند بازار بر طبق همین منوال در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت یا نه؟

  • ۰
  • ۰


Firefox-Android

مرورگر اینترنت Firefox Browser for Android 25.0 Final به صورت رسمی از شرکت موزیلا منتشر شده است. این مرورگر موبایل بهترین گشت و گذار را در گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد. سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. این مرورگر موبایل از آخرین استانداردهای وب نظیر HTML، CSS و javascript و همچنین APIها پشتیبانی می کند. با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.
  • ۱
  • ۰


ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. امکانات ساینا در بخش راهنمای همین سایت آمده است. در حال حاضر این پروژه مراحل تست و آزمون اولیه را طی می نماید و تحویل آن پس از مرحله مذکور خواهد بود.

  • ۰
  • ۰


cyberfox

Cyberfox 25.0.0 x64 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Cyberfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی Cyberfox نصب کند.

  • ۰
  • ۰


Lunascape 6.8.9.27075 Final مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می کنند).

  • ۰
  • ۰


Torch_Browser

Torch Browser 29.0.0.4888 مرورگری بر پایه کروم با قابلیت‌های پیشرفته که برای کاربرانی که اساساً از اینترنت برای پیدا کردن و دانلود کردن فایل های چند رسانه‌ای استفاده می‌کنند، طراحی شده است؛ اما سرعت بالای مرورگر جهت مرور وب استفاده از آن را برای همه کاربران مناسب می‌گرداند. پنجره اصلی برنامه با رابط کاربری آشنای آن به شما برای دسترسی سریع به ویژگی‌های پیشرفته موجود در برنامه از طریق دکمه‌های نوار آدرس کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های این بخش مانند دانلود کننده محتویات رسانه‌ای تنها در صفحاتی که مرتبط با آن ویژگی هستند فعال می‌باشد. با استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری قادر به دسترسی سریع به اکانت فیـس بـوک یا تـوئـیتر و ارسال پیغامی در مورد صفحه جاری می‌باشید. این ابزار به شما در اشتراک‌گذاری صفحات و فایل های رسانه‌ای مورد علاقه خود بدون ترک کردن آن صفحه کمک می‌کند. ابزار دریافت فایل های رسانه‌ای به شما در دریافت فایل های ویدئویی و صوتی از تعداد زیادی وب سایت تنها با یک کلیک کمک می‌کند که باعث صرفه‌جویی در وقت و بی‌نیاز کردن شما از نصب ابزارهای دیگر می‌شود. یکی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.

  • ۰
  • ۰


مرورگر Avant Browser 2013 Build 119 Final  یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.



  • ۰
  • ۰


IE-in-Korea

فارنت: در حالی که بیشتر کاربران اینترنت دنیا در حال حاضر از کروم یا فایرفاکس به عنوان مرورگر استفاده می‌کنند به نظر می‌رسد کره جنوبی کماکان قصد دارد کاربرانش را مجبور به استفاده از اینترنت اکسپلورر کند.

  • ۰
  • ۰


Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorerنمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

  • ۰
  • ۰

Internet-Explorer

فارنت: مایکروسافت در اواخر شهریورماه نسخه آزمایشی IE11 را برای ویندوز ۷ عرضه کرده بود و حالا هم نسخه نهایی این مرورگر با بهبودهای سرعت و پایداری رسماً برای دانلود عرضه شده است.