جدیدترین مرورگرهای وب

دانلود آخرین نسخه مرورگرهای وب

جدیدترین مرورگرهای وب

دانلود آخرین نسخه مرورگرهای وب

خرید بک لینک دائمی و ارزان

۲۸۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

این پیمانه موضوعاتی همچون تیبا گزینه مناسبی برای جایگزینی پراید نیست، عده‎ای نمی‎‎گذارند گوشت ارزان شود، روز آرام شاخص با کاهش ۱۳ درصدی ارزش معاملات بورس، کاهش قیمت انواع سکه، دلار، یورو و درهم در بازار آزاد گران شدند، افزایش تقاضا برای نفت موجب رونق بازار شد، افزایش 4.7 دلاری قیمت طلا با کاهش ارزش دلار و توقف تولید چند وانت را در بر دارد.

  • .

کارگران در مدت فعالیت تحت حمایت‌هایی قرار دارند، و باید به مفاد ماده ۳ قانون تأمین اجتماعی اشاره کرد که برابر آن، تأمین اجتماعی موضوع این قانون شامل حوادث و بیماری‌ها، بارداری، غرامت دستمزد، از کارافتادگی، بازنشستگی، مرگ و مقرری بیمه بیکاری است.

  • .

هنوز کوچه و خیابان های شهر و روستاهای ایران، محل عبور و مرور جانبازانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس، بخشی از جان خود را فدای ملت ایران کردند؛ از جان گذشتگانی که اکنون حال و روز بسیاری از آنها به دلیل سالخوردگی و بی توجهی اصلاً رضایت بخش نیست. مثل «بهارعلی عباسی» جانباز 45 درصدی که برای گذران امور زندگی، ناچار است در خیابان های شهر تهران دستفروشی کرده و زخم زبان رهگذران را تحمل کند.

  • .

این پیمانه موضوعاتی همچون رشد ارزش یورو در مقابل دلار آمریکا، کاهش بهای طلا تحت سیاست‌های بانک مرکزی اروپا، ثبات در بازار نفت، لغو محدودیت حمل لپ‌تاپ برای ۱۰ شرکت هواپیمایی، چند درصد مردم ایران بیشتر از ۶۵ سال سن دارند؟ سفره‌های ایرانی با طعم ۲۰۰ هزار تن برنج هندی، پاکستانی و تایلندی، خودروهای تهران سرگردان به دنبال پارکینگ، سرمایه گذاری چند هزار میلیارد دلاری چین در راه ابریشم و افزایش نگران‌کننده مصرف بنزین در کشور را در بر دارد.

  • .

عصر روز دوشنبه ۲۶ تیر، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور به جزیره کیش سفر کرد. در این سفر ۹ پروژه بزرگ صنعتی،عمرانی و گردشگری با حضور آخوندی وزیر راه و ترکان رییس‌ مناطق آزاد افتتاح شد.

  • .

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: گردشگران حادثه دیده رودخانه دز با تور مجاز به دزفول سفر نکرده اند.

  • .

جانشین رئیس پلیس استان اصفهان جزئیات حمله مرد دیوانه به ۴ زن در اصفهان را تشریح کرد.

  • .

یک گروه گردشگر که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آنها غرق شدند.

  • .

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

  • .

فرمانده نیروی هوافضا سپاه گفت: در عملیات لیلة‌القدر و تهاجم موشکی ما به داعش شاهد بودیم حتی تروریست داعشی از کشور چین هم کشته شده است.

  • .