جدیدترین مرورگرهای وب

دانلود آخرین نسخه مرورگرهای وب

جدیدترین مرورگرهای وب

دانلود آخرین نسخه مرورگرهای وب

خرید بک لینک دائمی و ارزان

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

در سال های اخیر که اقتصاد ایران دچار رکود شده است بسیاری از شرکت ها و کارخانجات اعلام ورشکستگی کرده اند. برخی از این ورشکستگی ها طبق اطلاعات به دست آمده، سوءاستفاده از وضع موجود می باشد و در راستای فرار از پرداخت تسهیلات دریافت شده از بانک ها صورت گرفته است. این گونه ورشکستگی ها باعث عمیق تر شدن انجماد مطالبات بانکی می شوند و ضعف های حقوقی نیز این وضعیت را تشدید کرده است.

  • .

پیش از این گل‌زاده و زادمهر عضو هیات مدیره بودند و جای خود را به حاجی‌بیگی و روغنی دادند.مدیرعامل و رییس هیات مدیره ابقا شدند اما زادمهر که بدلیل سفرهای متعدد به آمریکا امکان حضور در همه جلسات را نداشت کنار گذاشته شد.

  • .

تفاوت کلیدی بین کره شمالی و ایران، تلفات عظیم در صورت اقدام نظامی نیست، بلکه این واقعیت است که در مقایسه با شرق آسیا ـ که گسترش تسلیحات هسته ای این کشور موجب شده دیگران در منطقه مانند کره جنوبی و ژاپن برنامه های خود را راه اندازی نکنند ـ بازنگری ایران در برنامه هسته ای بدون نظارت احتمالا یک مسابقه تسلیحاتی خطرناک را تسریع خواهد کرد که شامل کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی نیز می شود که ممکن است پس از آن به دنبال دستیابی به توانایی هسته ای برای رقابت با ایران باشند.

  • .

سد کریت یا سد کوریت که به طاق عباسی معروف است با عرض تاج یک متر نازکترین سد جهان محسوب می‌شود. این سد در شهرستان طبس استان خراسان جنوبی واقع شده است.

  • .

یک روزنامه کویتی مدعی شد که نیروی دریایی ایران بارها وارد آب‌های کویت شده است و دولت کویت به همین دلیل در سازمان ملل از ایران شکایت کرده است

  • .

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

  • .

حسن روحانی نیز باید به عنوان نخستین اقدام خود در دولت گزینه‌های پیشنهادی را برای ۱۸ وزارت‌خانه تقدیم مجلس کند تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی وی برای تصدی وزارت خانه های دولت برای تعیین و تکلیف کابینه دوازدهم اقدام کنند.

  • .

یک مرد و یک دختر جوان در دو ساعت مختلف با پریدن از روی پل عابر میدان‌رسالت خودکشی کردند.

  • .

مراسم تحلیف حجت‌الاسلام حسن روحانی بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر شنبه چهاردهم مرداد ماه در صحن مجلس شورای اسلامی با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز شده است. در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که در بیست و نهم اردیبهشت برگزار شد، مجموع آرای مأخوذه 41 میلیون و 220 هزار و 131 رأی بود که از این تعداد حسن روحانی توانست 23 میلیون و 542 هزار و 616 رأی را به خود اختصاص دهد. بر این اساس روحانی با کسب 57 درصد از آرای مأخوذه به عنوان رئیس جمهور مردم ایران انتخاب شد.

  • .

در حالی که هنوز بسیاری از مفاد قرارداد پژو با ایران خودرو نامشخص است، قرار است دومین قرارداد خودرویی با فرانسوی ها در شانزدهم مرداد ماه سال جاری با شرکت رنو به امضا برسد. به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت این قرارداد نیز محرمانه خواهد بود. در قراردادهای قبلی با شرکت رنو، بندهایی وجود داشته که در تحقیق و تفحص سال 93 توسط مجلس مشخص شد که این شرکت بعضا به آن ها عمل نکرده است.

  • .